Friday 14 May 2010

10 years of Håkan Hellström


This year Håkan Hellström has his 10 year anniversary as a solo artist and he is celebrating it by releasing a collection of his singles on June 23d. When you look at the track list [below] it's a good collection of his best songs for the past decade. I don't know about you, but I'm definitely getting it this summer. Some of my personal favorites is Kär i en ängel, Gårdakvarnar och skit, Kom igen Lena! and the classic Känn ingen sorg för mig Göteborg.

HÅKAN HELLSTRÖMS SAMLADE SINGLAR 2000-2010
01. Känn ingen sorg för mig Göteborg
02. Ramlar
03. En vän med en bil
04. Nu kan du få mig så lätt
05. Kom igen Lena!
06. Den fulaste flickan i världen
07. Mitt Gullbergs kaj paradis
08. En midsommarnatts dröm
09. Dom kommer kliva på dig igen
10. Gårdakvarnar och skit
11. 13
12. Klubbland
13. Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig
14. För en lång lång tid
15. Kär i en ängel
16. Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
17. Visa vid vindens ängar

Pssst! It has also been said that Håkan is releasing a new album on October 23d, exactly 10 years after his debut album Känn ingen sorg för mig Göteborg. Lets keep an eye out for it! If you want to find out more about Håkan, check out his website.